איזה סוג מים צריכים לשתות ספורטאים ומתי

טיפים למי שעושה ספורט באופן קבוע

1. אין לשתות מי ברז שלא טוהרו.

2. לשתות מים לפני, במהלך ואחרי הפעילות גופנית. כל הסוד – צריכת מים בשפע.

3. 1-2 שעות לפני הפעילות גופנית צריכות לשתות כ 0.5 ליטר.

4. אל תגביל את השתייה שלכם. לשתות כמה שאתה רוצה. אבל לא לפני תחרות. בשלב זה הגבלה, בניגוד לטווח קצר של צריכת מים.

5.הגוף מהר יותר וטוב יותר מסוגל לספוג את המים שיש לו טמפרטורה נמוכה יותר, ולכן צריך לשתות קרים מים (אבל לא קפואים).

מאמרים נוספים:

מסנני מים

מים הם יסוד חיוני לקיום של הבריאות על פני כדור הארץ ואי אפשר בלעדיהם, בשנים האחרונות גם לא מסתפקים בני האדם רק בסתם מי ברז,

קרא עוד »

אוסמוזה של תא חי

התנאי ההכרחי לפעילותו התקינה של הגוף הוא אספקה של חומר אחד חשוב מאוד – מים. למרות שמים חיונים לחיי התא, אין לתא כל מערכת מיוחדת

קרא עוד »